dbconfig-common

Hallo Benedict,

In een e-mail van 18 augustus 2019 heeft Paul Gevers je gevraagd om
een geactualiseerde Nederlandse vertaling voor het pakket
dbconfig-common. Hij heeft daarbij een uiterste tijdstip voor de
levering opgegeven, namelijk 1 september 2019 om 20:51 uur.

Jouw laatste e-mail aan het Nederlandse vertaalteam van Debian is
echter van 5 maart 2018. Dat is nu 17 maanden geleden. Daarom lijkt
het mij gerechtvaardigd dat ik je vraag of Paul nog op je kan rekenen.

Ik denk dat als een geactualiseerde vertaling eerst nog zou
uitblijven, dat niet tot een ernstige situatie zou leiden. Het is
echter beter als reeds bij het einde van de leveringstermijn een
geactualiseerde vertaling klaarstaat voor Paul. Daarom zal ik mij
daar zo nodig voor inzetten.

Met vriendelijke groet,

Maarten
lid van het Nederlandse vertaalteam van Debian