Installatie van Debian GNU/Linux op een krachtige laptop-computer

Geachte heer of mevrouw Buytaert,

Hartelijk welkom bij Debian.

In uw e-mail van 3 januari 2018 vraagt u welke dvd's u zou moeten
bestellen voor een installatie van Debian GNU/Linux op een krachtige
laptop-computer.

Het lijkt mij echter dat u uw vraag wegens een misverstand heeft gesteld
aan het Nederlandse vertaalteam van Debian. Daarom zal ik uw e-mail voor
een inhoudelijke beantwoording doorsturen naar de mailinglijst voor
ondersteuning van de Nederlandse gebruikers van Debian.

De mailinglijst voor ondersteuning van de Nederlandse gebruikers van
Debian heeft als website https://lists.debian.org/debian-user-dutch/ en
heeft als e-mailadres debian-user-dutch@lists.debian.org

Ik vertrouw er op dat de leden van debian-user-dutch uw e-mail voldoende
zullen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Maarten.