Re: debian-edu-artwork

Dag Paul,

Dank je voor het nalezen.

Paul Gevers schreef op za 21-11-2015 om 09:05 [+0100]:
> Hoi Frans,

> Ik weet niet of iedereen snapt wat "vormgevingsstijlen" zijn (al vind ik
> het wel mooi gevonden).-

Zou jij liever hebben dat ik ook hier (net als op de twee andere plaatsen
in deze pakketbeschrijving) themes vertaal door grafische thema's? Zelf
heb ik geen voorkeur (ik had enkel wat zin in variatie bij het zien van
driemaal hetzelfde woord in een tekst van amper 33 woorden).

>             ^^^ een t teveel toch?

De Woordenlijst Nederlandse Taal van de Nederlandse taalunie kent het
woord, maar de Dikke Van Dale niet. Maar welkomscherm is door geen van
beide gekend. We mogen dus aannemen dat het mag blijven staan zoals het
er staat, denk ik. Maar als je een alternatief kent dat bij jou minder
vreemd aanvoelt, is dat voor mij ook prima.

--
Groetjes,
Frans

===