Re: [ITT] po-debconf://ooniprobe

Beste allen,

Nog even terugkomend op de reactie van Frans.

Ik begrijp dat op de pagina
https://www.debian.org/international/l10n/po-debconf/nl aangegeven staat
welke po-debconf teksten te vertalen:

Section: main

heat (32), cobbler (9), emacspeak-ss (16), murano (32), sahara (32),
rally (5)

Section: contrib

(!)sandboxgamemaker (4)

Maar zoals Frans mij signaleerde zijn er ontwikkelingen rond een aantal
pakketten. Via https://lists.debian.org/debian-i18n/ kan ik dat volgen.
Zo begrijp ik dat het beter is te wachten met ooniprobe, murano en
sahara.

Ik heb de verschillende aanwijzingen op de website gelezen over
vertalen, maar misschien zie ik nog iets over het hoofd. Vandaar mijn
vraag met welke vertalingen ik mij als beginner het meest nuttig kan
maken?

Dank,
Bas