Re: po-debconf-vertalingen voor debian-installer (Re: [RFR] po-debconf://rescue)

On 05-10-14 11:58, Frans Spiesschaert wrote:
> Als ik de specifieke werkwijze juist begrijp, moeten de
> vertalingen gebeuren in de bestanden debian-installer/
> packages/po/sublevel[1-6]/nl.po en zorgt een script van
> debian-installer zelf ervoor dat de vertaalde strings bij
> het juiste pakket terechtkomen.

Zoiets had ik al verwacht ja.

> Ik neem me voor om het onderwerpveld van de e-mails die ik
> in dit verband naar de lijst stuur te structureren, om het
> triëren van de binnenkomende berichten die hierop
> betrekking hebben te vergemakkelijken.
> Ik denk aan het volgende schema:
> Subject: [D-I][SL*] po-debconf://PACKAGENAME
> waarbij * [1-6] kan zijn.

Als je wilt dat de bots de e-mails kunnen verwerken moet je je houden
aan de pseudo-urls [1]. Helaas staat daar geen trier (?) niveau tussen,
dus ik stel voor dat je dat op de eerste regel van de body bijhoudt.

Paul

[1] http://dutch.debian.net/pseudo-urls.html