Re: Webpagina's die geupdated moeten worden

On 06-09-14 08:46, Paul Gevers wrote:
> Geweldig. Voor de volledigheid wil ik even publiekelijk vermelden dat ik
> mij had voorgenomen om bovenstaande pagina's (en ook debconf vragen van
> belangrijke pakketten) te updaten voor de release van jessie. Alle hulp
> is natuurlijk welkom.

Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben heb ik nu toegang tot de
repository en kan dus de wijzigingen doorvoeren. Aangezien de
wijzigingen op deze lijst gemeld worden, voer ik ze maar meteen door.
Als iemand een betere vertaling weet, dan kun je gewoon op die
e-mailtjes reageren en dan kan e.e.a. verder gewijzigd worden.

Als iemand wijzigingen heeft voor een pagina die ik nog niet geüpdatet
heb, dan geef je wijzigingen maar door, eventueel privé.