vertalingen voor igtf-policy-bundle

Hoi,

als beheerder van het igtf-policy-bundle[1] pakket heb ik wat
vertaalwerk voor debconf te verwerken. Het i18n team is heel actief en
hulpvaardig geweest en na onderstaande bericht:

https://lists.debian.org/debian-i18n/2014/05/msg00014.html

Zijn er behoorlijk veel vertalingen binnen komen druppelen.

Ik was enigszins verbaasd dat op deze list (l10n-dutch) geen activiteit
lijkt te zijn op dit gebied (maar ik ben heel groen in dit veld).

Ik wil natuurlijk zelf wel de nederlandse vertaling op me nemen, maar
voor de zekerheid wil ik even weten op deze manier niet tegen één of
andere procedure in te gaan.

Als ik niets hoor, ga ik door met het integreren van de vertalingen, de
nederlandse vertaling en een upload van de nieuwe release (1.57) morgen.

1. http://packages.qa.debian.org/i/igtf-policy-bundle.html
--
D.H. van Dok :: System administrator :: www.nikhef.nl/grid ::
Phone +31 20 592 22 28 :: http://www.nikhef.nl/~dennisvd/