Nog eens behoefte aan een overlegmoment

Dag iedereen,

De pagina's onder
https://www.debian.org/international/l10n/
zijn reeds enkele dagen niet meer voor 100% functioneel en
wellicht dus ook niet meer voor 100% actueel, maar als ik
het goed heb is er voor alle pakketten met po-debconf
templates een vertaling onderweg.

Met de freeze voor de deur is dit wellicht op dit ogenblik
de hoogst haalbare dekkingsgraad voor het Nederlands in de
komende uitgave van Debian.

Vanaf nu kan de focus naar een langere termijn verlegd
worden en het tempo op sommige momenten iets lager komen te
liggen, maar toch wil ik graag nog verder investeren in
vertalingen voor Debian. Wat zijn volgens jullie vanaf nu
de grootste prioriteiten? Zelf dacht ik aan het langzaam
bijwerken van de reeds deels vertaalde pakketten die
vermeld worden op
https://www.debian.org/international/l10n/po/nl.

Groetjes,
Frans