Nieuwe stand van zaken voor debian-edu-wheezy-manual.nl.po

Dag iedereen,

De vertaling van de handleiding voor debian edu is nu in
zijn eerste ontwerp klaar.
Een bericht naar debian-l10n-dutch@lists.debian.org met in
bijlage het po-bestand van de ontwerpvertaling heeft nooit
de lijst bereikt. Wellicht heeft de grootte van het bestand
de grens van een voor lists.debian.org ingestelde limiet
bereikt. Mijn excuses dat ik dus toch weer grijp naar
volgende link om de huidige stand van zaken toegankelijk te
maken:

https://docs.google.com/file/d/0B98QvVYZL--OaUVLWGduNlM5MTg

Zelf begin ik nu aan een tweede lezing. Nadien ben ik
zinnens om de vertaling via een bugrapport tegenover
debian-edu-doc in te dienen.

Commentaar is zoals altijd welkom.

Vriendelijke groet,
Frans Spiesschaert