Re: gps-navigatie: advies?

Hoi Kas,

On 08-07-12 22:33, KAs Coenen wrote:

> Hoe doe je dit percies? Ik heb een garmin en zou in september naar
> afrika gaan. Ik zou er graag kaarten willen aan toevoegen. Bij voorkeur
> open kaarten. Ik weet hier niets van, kan je me wat helpen?

Dat moet ik ook altijd even uitzoeken op
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map_On_Garmin

> Ik will weten hoe je aan die openstreetmaps kaarten geraakt. Hoe
> download je die?
> Met welke software converteer je die mappen naar garmin formaat.
> Waar en hoe zet je die op de GPS?

Kaarten: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map_On_Garmin/Download
Programma om kaarten in stukjes te hakken: QLandkarte

> Ik heb deze mail rechtstreeks gestuurd omdat ik denk dat de rest me hier
> niet erg behulpzaam zal kunnen zijn. Ik hoop dat je me kan/wil helpen.

Zoals je in andere berichten hebt gezien, is het eerste niet waar. Graag
altijd naar de lijst terug e-mailen tenzij er echt iets privé te melden
is, zodat anderen er misschien ook nog wat aan hebben.

Grt