Re: [RFR] po-debconf://krb5 (14 strings)

On Mon, May 23, 2011 at 09:03:50AM +0200, Jeroen Schot wrote:

> [...]

Scriptfoutje. Het submissiescript is overigens wel goed.

Ugh. Heb weer eens niet goed gekeken, maar zal ik doen.

Mee eens.

Hmm... het werkt toch makkelijker zonder Vlamingen in de discussie.
--
Vincent Zweije <vincent@zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"