ubuntu upload

Beste debian vertalers,

In verband met de release van "Squeeze" hebben de vertalers van Ubuntu
het verzoek gekregen hun vertalingen voor Debian-upstream pakketten met
jullie te delen. De voorlopige lijst van pakketten waar het om gaat is
hier [1] te vinden, helaas is deze nog niet compleet, hopelijk wordt dit
snel opgelost.
Ik stuur dit mailtje omdat ik jullie workflow niet ken, en verkeerde
mailboxen niet onnodige met .po bestanden wil vullen. Ik hoop dat we een
systeem kunnen bedenken waarmee Ubuntu-nl en Debian-nl samen kunnen
werken om ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk dubbel werk verricht
wordt. Als de vertalingen van het Nederlandse Ubuntu-vertaalteam ook in
upstream terecht kunnen komen betekend dit dat ons werk door meer mensen
wordt gezien en dat de Ubuntu-vertalers ook wat terug doen voor alle
Upstream vertalingen die we van jullie ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Redmar
Trijntje op IRC
Ubuntu-nl-vertaalteam