Re: [LCFC] po-debconf://lirc

2010/1/29 Vincent Zweije <vincent@zweije.nl>
Speciale reden om eerst wel de weet-niet toevoeging te doen, maar
hier niet?
Nee, niet in het bijzonder. Ik heb in principe zoveel mogelijk de vorige vertaling gevolgd. Nu is bij beide de toevoeging verwijderd.

kernel-broncode
of
broncode van de kernel
of
linux-broncode
Is er voor dit soort woorden nog ergens een lijst te vinden om vertalingen uniform te houden?

Er is hier in het verleden weerstand geuit tegen het gebruik van
hoofdletters voor nadruk. Ik ben het daarmee eens en zou het gewoon op
"Let op:" houden. Vaak kan het zelfs worden weggelaten, maar dat lijkt
me hier niet juist.
Eens.

Dit oude spul zou ik tezijnertijd wel gewoon verwijderen.
Gebeurt na de LCFC.

Groeten!