Re: www.maak.nl

On Tuesday 26 May 2009, Patrick Colly wrote:
> U gebruikt de pagina maak.nl. Ik kan echter geen link ontdekken tussen
> uw organisatie [debian] en de titel van de site. Ik zou graag voor mijn
> architectenburo maak www.maak.nl willen gebruiken. Is er een
> mogelijkheid dat ik u uw domeinnaam op zegt? U zegt zelf, het is
> slechts een placeholder page.

Die pagina heeft absoluut niets met het Debian project te maken. Wij zijn
niet de eigenaar van die domein naam.

Het feit dat u die pagina ziet en dat daarop de naam Debian wordt vermeld,
betekent uitsluitend dat de server die het domein "host" gebruik maakt
van Debian Linux als besturingssysteem.

U bent derhalve met uw verzoek aan het verkeerde adres. U zult contact
moeten opnemen met de domein eigenaar.

Met vriendelijk groet,
Frans Pop