Re: Aanmelding

On Fri, Mar 20, 2009 at 04:00:03PM +0100, Justus Julius wrote:
> Ik zou delen van de Debian website kunnen vertalen naar het Nederlands, als
> iemand me kan aangeven welke delen ik zou kunnen doen zal ik zo snel mogelijk
> beginnen.

Maakt zo geweldig veel niet uit; in principe mag alles vertaald worden,
dus als je gewoon een paar pagina's uitkiest en ze vertaald, is dat
zeker goed.

Let wel dat je commit access op de CVS tree moet hebben om vertalingen
actief te kunnen maken. Als je echter een read-only CVS checkout doet en
de vertaling naar de lijst stuurt, zal er wel iemand zijn die (na
review) je vertaling kan committen.

--
<Lo-lan-do> Home is where you have to wash the dishes.
  -- #debian-devel, Freenode, 2004-09-22