Re: [RFR] po-debconf://squid (8 strings)

On Wednesday 6 August 2008 23:52, Vincent Zweije wrote:
> Package: squid
> Version: 2.7.STABLE3-1
> Severity: minor
> Tags: patch l10n
>
> Deze lag nog op de plank. Inmiddels lijkt het template ook al weer iets
> aangepast, dus ik begin opnieuw bij RFR.

Op zich prima, ik zou alleen dit anders formuleren:

"Echter, als u een cache-map opgaf verschillend van /var/spool/squid (zoals "
"/tmp), dan kan dit deze programma's beïnvloeden."

->

"Echter, als u een andere cache-map opgaf dan /var/spool/squid (zoals "
"/tmp), dan kan dit deze programma's beïnvloeden."

Thijs