Re: [RFR] po://deborphan (2 nieuw, 2 updated)

On Wednesday 16 July 2008, Thijs Kinkhorst wrote:
> Hierbij geupdate PO voor deborphan en de diff met de vorige versie. De
> oorspronkelijke strings blinken niet uit in schoonheid. Er is gelukkig
> een nieuwe maintainer die hopelijk wat sneller reageert op vertalingen,
> de vorige keer heeft mijn vertaling meer dan een jaar in het BTS
> gehangen.

Je kan altijd een NMU oerwegen voor vertaling updates of Christian Perrier
vragen of hij bereid is er een voor het pakket te doen. Zeker in de
periode voor een release is dat acceptabel.

+msgstr "apt is verwijderd.  Bezig met afsluiten."
->
Beter IMO: "apt werd verwijderd; verwerking wordt afgebroken."
(zelfde voor eerdere deborphan string)

+"apt is niet geïnstalleerd, er zijn defecte vereisten of kan lockfile
niet openen, bent u wel root? Bewerking wordt afgebroken, dit is de
apt-get commandline:"
->
s/vereisten of kan/vereisten geconstateerd of kon/
In beide zinnen zou ik een ";" gebruiken.

+"\"apt-get\" wil meer pakketten gaan verwijderen dan orphaner vroeg. "
+"Bewerking wordt afgebroken."
->
"... dan gevraagd door orphaner" ? Mogelijk ook s/gaan//

Cheers,
FJP