Re: [RFR] po-debconf://phpesp

On Monday 14 May 2007, Jan-Pascal van Best wrote:
> Graag commentaar - het is de eerste vertaling die ik doe :-)

welkom op de lijst :)

> [...]
> #. Description
> #: ../templates:1001
> msgid ""
> "The 'root' user of phpesp can add surveys, add other users,  and grant "
> "privileges to other users. An empty password is not allowed for 'root'. "
> "Please enter the password for the 'root' user."
> msgstr ""
> "De 'root' gebruiker van phpesp kan enqu�tes en gebruikers toevoegen en "
> "rechten aan andere gebruikers toekennen. Een leeg wachtwoord is niet "
> "toegestaan. Voer het wachtwoord voor de 'root' gebruiker in."

Gebiedende wijs vermijden waar mogelijk, stel volgende voor:

De 'root'-gebruiker van phpesp kan enquêtes en gebruikers toevoegen en
rechten aan andere gebruikers toekennen. Wat is het wachtwoord voor
de 'root'-gebruiker (een leeg wachtwoord is niet toegestaan)?
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)