Re: [RFR] po-debconf://sash

On Tue, Mar 06, 2007 at 01:54:24PM +0100, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> [...]
||  > ||

Het is maar een voorbeeld: het gaat er niet om of het letterlijk op de
lezer van toepassing is, maar of het duidelijk is. Een tweede voornaam
lijkt mij een duidelijk voorbeeld van iets waarvan je denkt dat een hoop
mensen het niet weten, maar wat niet goed genoeg is voor een wachtwoord.

Ciao.                                                           Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"