Re: [RFR] po-debconf://kbedic (6 strings)

On Mon, 2007-01-15 at 14:30 +0100, Kurt De Bree wrote:

> Dat vond ik dus ook.

> Zal hem contacteren. Zal wel eerst eens kijken of er al geen bugreport
> is ingezonden.

Omdat de vertaling verder prima is en goed matcht met de bestaande
template heb ik hem toch maar ingestuurd. We hebben die vertaling nu
toch.

Er was een RC-bug over het installeren in /usr/local, die is gesloten
door het toevoegen van deze templates, maar ik ga hem heropenen.

groeten,
Thijs