Re: Kurt's vertalingen

Thijs schreef:

> [...]

Lijkt mij geen probleem. De consensus op mijn vraag laatst "Overnemen
oude vertalingen?" leek te zijn dat het geen probleem is vertalingen
van anderen over te nemen, eventueel na de vorige auteur nog even de
kans gegeven te hebben.

Kurt had wel gemeld weer terug te zijn na zijn computerproblemen, maar
misschien is er wat recidive of zo.

Ciao.                                                         Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"