Re: [RFR] D-I Loader (26 strings)

On Sun, February 11, 2007 20:42, Frans Pop wrote:
> Bijgevoegd een vertaling voor het programma achter
> http://goodbye-microsoft.com.
>
> Zou iemand met een NL Windows installatie kunnen controleren wat de juiste
> vertaling voor "Add/Remove Programs" en "Control Panel" is. Ik heb maar
> een beetje gegokt...

Ik weet het nog wel van vroeger:
Control Panel = Configuratiescherm
Add/Remove Programs = Software  (precies zo, zonder het toevoegen/verw. dus)

Voor wat betreft het volgende:

#: generate_template.sh:32
msgid "second"
msgstr "tweede"

#: generate_template.sh:33
msgid "minute"
msgstr "minuut"

#: generate_template.sh:34
msgid "hour"
msgstr "uur"

#: generate_template.sh:35
msgid "s"
msgstr "s"

Ik heb hier de source niet bij, maar gezien de context moet de eerste
vertaling "seconde" zijn. Wat die laatste 's' betekent...? Ik hoop niet
dat ze die achter de drie woorden erboven plakken.

groeten,
Thijs