informatie betreft de ontwikkeling van de Nederlandstalige website

Geachte heer/mevrouw,

naar ik heb vernomen is er nog geen Nederlands-talige versie van de Debian-website beschikbaar...
Is er al iets ontwikkeld omtrent de website?
Ik vraag u dit doordat ik wel geïnteresseerd zou zijn om een volledige Nederlandse website van de Linux variant Debian te ontwikkelen gratis en voor niks. Uiteraard indien nog niet aan de ontwikkeling van dergelijke site is begonnen.

Met vriendelijke groet.