Re: [LCFC] po-debconf://exim4 (WAS cobaco: heb jij exim4 in de peiling?)

On Wednesday 01 November 2006 13:30, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> is 'bereiken van IP-adressen' duidelijker?

Ja. Kan in elk geval niets beters bedenken.

> hm, nee dit is net niet zichtbaar voor lokale gebruikers (gaat om de
> domeinnaam waarmee de lokale domeinnaam vervangen wordt bij het
> versturen van mail door lokale gebruikers)
>
> wat denk je van "Zichtbare domeinnaam voor e-mail van lokale
> gebruikers:" ?

Waarom dan niet gewoon: "Zichtbare domeinnaam voor lokale gebruikers:"
Of eventueel "Weer te geven ...".

Jouw voorstel lijkt mij echter ook acceptabel.

> ok, 2e poging:
>
> "Ongewenste gevolgen kunnen optreden indien dit systeem niet altijd
> toegang heeft tot een DNS-naamserver (bijvoorbeeld omdat de
> internettoegang een inbellen-op-aanvraag gebruikende inbelverbinding
> is)"

Zou hiervan maken:
"Er kunnen ongewenste gevolgen optreden ..."

"inbellen-op-aanvraag gebruikende inbelverbinding" lijkt mij dubbelop.
Misschien: "bijvoorbeeld omdat voor toegang tot het Internet gebruik
gemaakt wordt van een inbellen-op-aanvraag verbinding"