Re: [RFR] po-debconf://lire (16 strings)

Ben weer terug :-)  Was even uit de ether na een poging een
installatie te doen met d-i beta 3. Wat een mega ramp :-(
Grub kon gewoonweg niet worden geïnstalleerd. Heb mij dan maar weer
een Sarge geïnstalleerd.

Frans Pop wrote:

> s/cron-opdrachten/cron-taken/ ?

fixed

> s/Oude/Eerdere/
> s/cronjobs/cron-taken/ (anders inconsistent met eerdere string)

fixed

> "Bestaande account 'lire' gebruiken voor Lire?

fixed

> Analoog.

fixed

> In ene string "wees u" in andere "weest u zich". Voorkeur voor tweede.

fixed: ...weest u zich...

> Voorstel:
> "Gebruiker, groep en bestanden verwijderen bij het wissen van het pakket?"
>
> Reden: huidige string is te lang voor een titel en de detailtekst legt
> beter uit wat er bedoeld wordt.

idd, fixed

> s/Lire pakket/pakket lire/
> s/inclusief/alsmede de/