Re: [LCFC] po-debconf://wacom-tools (24 strings)

Vincent Zweije wrote:
> Package: wacom-tools
> Version: 0.7.4.1
> Severity: minor
> Tags: patch l10n
>
> Opmerking van Kurt van 18 juli verwerkt. Ik heb alleen een hekel aan de
> term "Merk op:": dat klinkt net zo raar als "lees dit". Ik heb dus "Let
> op:" laten staan.
>
> Ik heb ook consequent voor "aanmaken" van een pakket gekozen. "Bouwen"
> impliceert naar mijn gevoel iets creatiefs dan wel noeste arbeid, wat
> hier niet het geval is.
>
> Ciao.                                                          Vincent.

msgstr ""
"Als het wacom-stuurprogramma niet is geladen voor het normale Linux
HID "

Voorstel: vóór (tijdstip bepaling)

"stuurprogramma, dan heeft het HID stuurprogramma het apparaat al in
gebruik "
"als een algemene muis, en wordt het wacom-stuurprogramma genegeerd.
Dit "
"pakket kan ook sommige modules vervangen uit uw draaiende kernel.
Het is "
"doorgaans voor dit installeerprogramma noch veilig om automatisch
de HID "
"module uit de draaiende kernel te verwijderen teneinde de
wacom-module "
"eronder te kunnen laden, noch om automatisch enige andere
gerelateerde "
"module te verwijderen. Indien u de wacom-module wenst te
installeren zonder "
"de machine te moeten herstarten, dan dient u eerst alle processen
af te "
"sluiten die de HID module of modules die daarvan afhankelijk zijn
gebruiken, "
"en daarna die modules handmatig uit de draaiende kernel te
verwijderen. Het "
"eenvoudigst om te doen is gewoon de machine op een geschikt moment
na de "
"pakketinstallatie herstarten, zodat de nieuwe moduleconfiguratie de
juiste "
"laadvolgorde kan bepalen."

Voorstel:
s/Het eenvoudigst om te doen is gewoon/Het eenvoudigst is .../

Kurt