Re: [ITT] po-debconf://xorg-x11 (160 strings)

On Wednesday 24 May 2006 10:19, Vincent Zweije wrote:
> Hoe zit het met de rest van die lijst? Zijn dat vergelijkbare gevallen?

kijk zelf om de paar weken de lijst door voor welke van mijn vertalingen ik
moet updaten, is nodig want lang niet alle maintainers gebruiken
podebconf-report-po (dan krijg je een mailtje met vraag om update). Over
het algemeen zijn dit ook die packages waarvan de maintainers niet echt op
de bal spelen met betrekking tot vertalingen, en waarvan updates vaak
maanden lang in BTS staan te wachten, soms over verschillende pakketversies
heen :(

-> mijn vertalingen in deze lijst kun je normaal negeren, kijk dit ongeveer
   om de 2 weken na (soms wat meer soms wat minder), om te zien wat updates
   behoeft (en zie nu dat ik er weer een 4-tal te updaten heb, rest staat te
   wachten in BTS)
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)