Re: [RFR] po-debconf://libapache2-mod-python (4 strings)

On Sat, Apr 29, 2006 at 02:40:02PM +0200, Frans Pop wrote:

> [...]

Ja, vriendelijker.

Ja, algemener waar.

Ik meen dat we er meestal koppeling van maken.

Dat had ik oorspronkelijk staan, maar als heeft een wat tijdlozer
karakter.

Tja. Ik vermoed dat dit allebei kan.

Ciao.                                                    Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"