Re: [LCFC]po-debconf:gpm

On Sunday 02 April 2006 08:59, Esther Hanko wrote:
> Benieuwd of jullie nog opmerkingen hebben.
>
> Esther

>"Wilt u GPM starten of herstarten terwijl X actief is"
"Wilt u GPM starten of herstarten terwijl X actief is?"

> "Normaalgesproken zou GPM moeten worden gestart...
"Normaal gesproken ...

>msgstr "De gevoeligheid bepaalt hoe vaak de cursor reageert op
>muisbewegingen, en wordt hier uitgedrukt in een nummer. Als uw muis te traag
>lijkt te bewegen, probeer dan deze instelling op 15 te zetten."

"De gevoeligheid bepaalt hoe vaak de cursor reageert op muisbewegingen, en
wordt hier uitgedrukt in een nummer. Als uw muis te traag lijkt te bewegen,
probeer dan '15' eens als instelling.

(Het gaat om het proberen van de instelling, niet het proberen van het
instellen)

>msgstr "GPM kan zich als een herhaler gedragen via /dev/gpmdata, en kan
>daarmee zowel GPM als X toegang geven tot data in configuraties waar die
>anders alleen voor X of GPM toegankelijk zouden zijn."
msgstr "GPM kan zich als een herhaler gedragen via /dev/gpmdata, en kan
daarmee zowel GPM als X toegang geven tot data in configuraties waar die
anders slechts voor één van beide beschikbaar zou zijn."

(Misschien zo duidelijker dat het een exclusieve 'of' is?)

> msgstr "Voer 'none'(geen) in om herhaling uit te zetten."

Ik denk dat het '(geen)' wel weg kan? Niet erg relevant, en misschien
verwarrend?

>msgid "What should the sample rate for the mouse be?"
>msgstr "Wat moet de toetsfrequentie voor de muis zijn?"

Ik vind 'toetsfrequentie' een heel raar woord, maar ik weet eigenlijk niet
echt iets beters... Misschien gewoon 'sample frequentie'?

>wijzigen tenzij u weet waar u mee bezig bent"
wijzigen tenzij u weet waar u mee bezig bent."

Mvgr,

Erik