Re: BTS:po-debconf://msttcorefonts

Hmkay.. Bedankt voor de uitleg hoe dit laatste stukje hoort. Er is niet echt wat over te vinden. Ik heb het gevoel dat ik het momenteel allemaal een beetje voor spek en bonen doe, maar ja, dat komt vast vanzelf :) Daarnaast zal ik, zoals ik eerder heb aangegeven, binnenkort een uitvoerige uitleg schrijven van de precieze stappen op de weg naar een po-debconf-vertaling.

Een aantal van de opmerkingen die je stuurde lijken me erg nuttig, zo niet domweg nodig om alsnog door te voeren, jammer dan dat ze te laat zijn. Het ontbreken van een bugnummer was namelijk niet te wijten aan het feit dat dat er niet was maar dat ik niet wist dat ik 'm moest toevoegen. Stuur ik dan een nieuwe bugreport of voeg ik wat toe aan de nu lopende bug?

Groet,

Esther