Re: [LCFC] po-debconf://exim4 (WAS cobaco: heb jij exim4 in de peiling?)

On Monday 30 October 2006 17:48, Frans Pop wrote:

> Hmm. Weet niet of ik "IP-adres-bereiken" zou snappen.

is 'bereiken van IP-adressen' duidelijker?

> "Voor lokale gebruikers zichtbare domeinnaam:"

hm, nee dit is net niet zichtbaar voor lokale gebruikers (gaat om de
domeinnaam waarmee de lokale domeinnaam vervangen wordt bij het versturen
van mail door lokale gebruikers)

wat denk je van "Zichtbare domeinnaam voor e-mail van lokale gebruikers:" ?

> Eerste zin loopt in het geheel niet.

ok, 2e poging:

"Ongewenste gevolgen kunnen optreden indien dit systeem niet altijd toegang
heeft tot een DNS-naamserver (bijvoorbeeld omdat de internettoegang een
inbellen-op-aanvraag gebruikende inbelverbinding is)"
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)