Re: Terug naar 2 reviewers

Ik stel voor om tot maandag te wachten, heb je dan nog steeds geen 3
reviewers, dan maar terug naar 2.

_Ace

--
all my objects are disoriented

Suares & Co, Open Source Solutions
mail: Gravenstraat #4, Willemstad, Curacao (NA)
phone: +599 786 23 73
fax: +31 848 707 705
web: http://www.suares.an email: ace@suares.an