[DICO] main executable

Gents,

Op http://kleptog.org/cgi-bin/ddtss2-cgi/nl
wou ik nog een vertaling van Martijn controleren, nl exim4-base.
Daar kwam ik "main executable" tegen dat als "hoofduitvoebaar programma"
werd vertaald.
Originele strings:

Exim (v4) is a mail transport agent. exim4-base provides the support
files needed by all exim4 daemon packages. You need an additional package
containing the main executable. The available packages are:
.
 exim4-daemon-light
 exim4-daemon-heavy

Exim (v4) is een mail transport agent. exim4-base bevat de ondersteunende
bestanden nodig voor alle exim4 deamon pakketten. U hebt hiernaast
een bijkomend pakket nodig die het hoofduitvoerbaar programma bevat. De
beschikbare pakketten zijn:
.
 exim4-daemon-light
 exim4-daemon-heavy

Volgens mij klinkt dit niet echt goed in de oren.
Persoonlijk had ik eerder gedacht aan "hoofdprogramma" of "hoofdscript".

Wat denken jullie?

Kurt