Oude vertalingen? was: [Re: Well done de l10n team]

On Thu, 17 Aug 2006 14:59:49 +0200
"Martijn van Oosterhout" <kleptog@gmail.com> wrote:

> [...]

Sorry als mijn vraag al beantwoord is, maar ik volg d-l10n-d niet zo
goed de laatste tijd.

Ik heb jaren geleden ook wat van die pakket-beschrijving vertaald. Dat
ging toen via de DDTS, wordt daar nog iets mee gedaan? Ik kan me
voorstellen dat die ook niet allemaal gereviewd zijn, ze zijn in elk
geval gemaakt voordat we afspraken over standaardvertalingen zijn gaan
maken.

grts Tim