Re: [D-I Manual] Build log for nl (26 Jul 2006) - ERRORS DURING BUILD

On Wednesday 26 July 2006 02:08, Frans Pop wrote:
> A build of the Debian Installer Manual was triggered by an update to
> SVN.
>
> !!! There were errors during the build process.
> !!! Please check the log and correct the errors.
>
> Only architectures (if any) that were built correctly have been
> uploaded.

Voor diegenen die zich afvragen waar deze continue fouten vandaan komen:
ik heb één gewijzigd bestand nog niet bijgewerkt. Daardoor ontstaat een
build error bij het maken van de PDF versie. De html versie wordt wel
goed aangemaakt.
Voor mij is dit op dit moment niet hoog op de prioriteiten lijst, dus het
kan zich nog wel een paar keer herhalen.

Geen reden voor paniek in ieder geval.

Groet,
Frans