Re: Default taken voor Nederlands

On Wednesday 03 August 2005 13:59, Luk Claes wrote:

> Ik ben hier aan bezig...

Mooi!
Zou je een mail naar de lijst willen sturen als dit klaar is?

> Waarom geen aspell-nl, doc-linux-nl-html?

aspell-nl is inmiddels toegevoegd
Ik heb doc-linux-nl-text uitgesloten in de versie die is gesubmit voor
tasksel. Zie #319914 voor de redenen.

> Waarom geen enigmail-locale-nl, gimp-help-nl, koffice-i18n-nl,
> mozilla-thunderbird-locale-nl?

gimp-help-nl zou een optie zijn.
De andere niet omdat de <language>-desktop tasks moeten aansluiten op de
standaard desktop task die wordt gebruikt tijdens de installatie. In de
standaard desktop task komen enigmailm koffice en thunderbird niet voor.