Default taken voor Nederlands

Ik heb twee taken gecreëerd die, met name bij nieuwe installaties kunnen
worden gebruikt om standaard enkele pakketten te installeren die de
ondersteuning van Nederlands vergroten.

Graag jullie commentaar voor ik ze als wishlist submit tegen tasksel.

Een aantal talen biedt gebruikers de mogelijkheid om m.b.v. het pakket
language-env instellingen van individuele gebruikers aan te passen voor
hun taal. Dit pakket ondersteunt op dit moment geen NL.
Ik voel me niet erg thuis in dit stuk, maar als iemand anders
ondersteuning voor NL in language-env wil toevoegen, dan zou ook dat
pakket in de dutch taak opgenomen kunnen worden.

Groeten,
Frans
Task: dutch
Test-lang: nl
Section: l10n
 This task installs programs, data files, fonts, and
 documentation that makes it easier for Dutch speakers
 to use Debian.
Key:
  # language-env   # Does not support Dutch
Packages:
  manpages-nl
  doc-linux-nl-text
  idutch
  wdutch
Task: dutch-desktop
Depends: desktop, dutch
Section: l10n
 This task makes the desktop be localised in Dutch
Key:
Packages:
  kde-i18n-nl
  mozilla-firefox-locale-nl-nl