Re: [RFR] po-debconf://deborphan

On Sunday 10 April 2005 12:11, Jouke Witteveen wrote:
> Ik hoop dat het onderwerp van deze mail correct is, ik zag niet wat het
> verschil tussen 'po' en 'po-debconf' was, behalve dat er in de syntax
> van po een stuk ('|path-in-sourcepackage') zit waarvan ik niet wist wat
> ik er in zou moeten vullen.|
 po-debconf://
    - debian specifiek (vragen die pakket stelt bij installatie)
    - op een vaste plek in het bronpakket (debian/po/nl.po)
	-> geen pad nodig in het onderwerp

po://
    - verdere po-files in het pakket (interface, documentatie)
    - niet op een vaste plek, kunnen er meer dan 1 zijn in een enkel pakket
	-> vandaar met (relatief) pad in het onderwerp
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)