Re: nieuw op de lijst

On Tue, Jan 18, 2005 at 06:58:52PM +0100, Luk Claes wrote:

> Dat je de originele afzender afzonderlijk (in To of Cc) een extra kopie
> stuurt als die daar niet om gevraagd heeft (zie
> http://www.debian.org/MailingLists/index.nl.html#codeofconduct).

Begrepen :-)

Vermits op deze lijst evident geen Reply-To mangling gebeurt, hoe kan
ik dan makkelijk in mutt naar de lijst alleen in To: mailen ?

Met een gewone reply 'r' kom ik bij de afzender alleen.

Met een groep reply 'g', die ik al 5 jaar in bijna alle omstandigheden
gebruik, krijg ik dit ongewenste effect ... (en dit is niet de eerste
mailing lijst waar ik op zit).

Bij voorbaat mijn excuses als ik van pure gewoonte de 'g' gebruik ...
(deze keer heb ik er gelukkig op gedacht om dit manueel in de headers te
gaan corrigeren).

Maar misschien is er een setting in mutt om dit automagisch juist te
krijgen ?

Bedankt,

Peter