Re: D-I Manual -- Status update / Last call to update translations

On Sat, Feb 19, 2005 at 05:33:21PM +0100, Frans Pop wrote:
> UPDATE FOR SARGE RELEASE
> ========================

> This means that all translations that want to be included on the CDs
> should be up to date at that time. The following languages will in
> principle be included: en cs es fr ja pt_BR.

Mag ik hieruit afleiden dat grotere updates in de Nederlandse vertaling
van de Sarge Installation manual pas later uitgevoerd zullen worden ?

Is de oorzaak hiervoor dat we met de Nederlandse vertaling nog maar op 26%
zitten [0] terwijl de talen en cs es ja pt_BR dicht bij 100 % zitten ?

Selectie van [0] :

  Language  		% compl.Transl.	Untran-	Need	Missing
  					slated	update  files

  Czech  		99  	147  	0  	N/A  	1
  Spanish 		99 	144 	2 	35 	2
  Japanese 		99 	145 	3 	6 	0
  Portuguese (BR) 	98 	143 	3 	24 	2
  German 		96 	144 	4 	0 	0
  French 		96 	144 	4 	2 	0
  Dutch  		26  	45  	103  	0  	0

Zou het niet zinvol zijn om ook "German" en "French" mee te pakken ?
Toch relatief belangrijke doelgebieden voor Debian (en ook 2 gebieden
waar de inwoners zeer sterk localisatie appreciëren). Die 4
onvertaalde files lijken me minder erg dan _alles_ in het Engels.
Of zijn er andere motieven om de en fr niet mee te nemen ?

[0] http://d-i.alioth.debian.org/manual/

Vr. Gr.

Peter