Re: RFR D-I Manual: Vertaling van netcfg.xml

On Thu, Sep 09, 2004 at 01:09:47AM +0200, Frans Pop wrote:
> Als het systeem, wanneer u start met deze stap, detecteert dat u meer
> dan ??n netwerkkaart heeft, zal u worden gevraagd welke van de apparaten
> u wilt gebruiken voor uw primaire netwerkinterface, dat wil zeggen welke
> u wilt gebruiken voor de installatie.

Deze zin is wat lang, denk ik. Volgens mij zal hij wat leesbaarder
worden door een kleine wijziging:

[...] primaire netwerkinterface; dat wil zeggen, welke u [...]

Het is maar een detail, maar volgens mij voorkomt het dat ermee gebeurt
wat bij mij ook gebeurd is (dat je de zin drie keer moet lezen vooraleer
je hem ten volle begrijpt)

[...]
> The programma gaat ervan uit dat het IP-adres van uw netwerk het resultaat

s/The/Het/

;-)

--
         EARTH