Re: Coordination of debian-l10n-dutch

On Sun, 4 Apr 2004 16:08:39 +0200
Frans Pop <aragorn@tiscali.nl> wrote:

> Hallo Tim,
>
> Wanneer wordt een pakket verwijderd van 'Coordination of
> debian-l10n-dutch'? Het lijkt erop dat dit gebeurt op het moment dat
> er een nieuwe versie van het bestand verschijnt op
> http://people.debian.org/~barbier/intl/l10n/po-debconf/nl

Nee, een pakket wordt 'verwijderd' van de pagina 14 dagen nadat hij
'done' werd.

> Dit is bij twee van mijn vertalingen gebeurd door triviale wijzigingen
> in de Engelse tekst:
> acpid		75% (3t;1f;0u)	nl.po	Frans Pop
> kdevelop3	50% (1t;1f;0u)	nl.po	Frans Pop
>
> Zou het niet duidelijker zijn om in deze situatie op 'Coordination of
> debian-l10n-dutch' een status "NEW" o.i.d. toe te kennen?

Het zou inderdaad wel leuk zijn als we die status ook zien op dezelfde
pagina. Ik zal kijken of ik er binnenkort tijd voor heb.

> Ik heb beide inmiddels "unfuzzied" en opnieuw aan BTS aangeboden, dus
> ze staan nu ook weer met status BTS op 'Coordination of
> debian-l10n-dutch'.
>

> Daarnaast is een van mijn vertalingen (pcmcia-cs) opgepakt als NMU; ik
> denk dat dit op 'Coordination of debian-l10n-dutch' ook als "DONE" zou
> kunnen worden weergegeven (staat ook al als 100% vertaald op
> statuspagina van Dennis Barbier).
> Zie http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=239462.

Ik heb hier al eens over nagedacht. In de BTS worden bugs gefixed in een
NMU ook niet 'DONE'. De maintainer moet ze zelf nog sluiten; zo voorkom
je dat er dingen verloren gaan. Ik kan ze misschien wel een andere
status geven.

grts Tim