Re: Vermelding vertalers in Handleiding

On Mon, Mar 22, 2004 at 03:28:33PM +0100, Frans Pop wrote:

> Heb ik niet toegevoegd; stond er al (in originele Engelse versie). Je
> staat er in vanaf de eerste versie in CVS (15-6-2003).

Hm.

> (Je staat niet in de Woody handleiding.)

Ah. Neen, maar ik heb wel wat vertaalwerk gedaan aan boot-floppies,
hoewel die nooit gebruikt geweest is door één of ander probleem wat ik
niet heb kunnen achterhalen.

Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken.

> Ik heb het gevoel dat het niet alleen om vertalers van de handleiding gaat,
> maar 'Debian Installer vertalers' in het algemeen (al doet het kopje anders
> vermoeden).

Dat zou het ook niet kunnen zijn; ik heb me absoluut niet beziggehouden
met het vertalen van debian-installer (behalve dan voor wat betreft de
reviews hier)

> Van een aantal talen dat wordt genoemd heeft in ieder geval nooit een
> vertaalde handleiding bestaan.

Hm.

--
         EARTH