D-I Installatie handleiding: eerste hoofdstuk vertaald

Bijgevoegd een eerste versie van een Nederlandse vertaling van de installatie
handleiding.
Ik heb nu de indexpagina (preface) en het volledige (op 1.9 na) eerste
hoofdstuk vertaald.

Het is ook gelukt om de html te bouwen; de Nederlandse vertaling is
beschikbaar op: http://home.tiscali.nl/isildur/d-i/.
Ik zal zoveel mogelijk de laatste versie daar beschikbaar houden.

Voordat ik verder ga met de vertaling van de andere hoofdstukken, zou ik graag
jullie reactie en een eerste review ontvangen.
Daarnaast heb ik enkele vragen.

Werkwijze
Ik heb de oorspronkelijke Engelse teksten als commentaar laten staan. Dit is
gemarkeerd met <!--FJP ... -->. Ik hoop dat dat de eerste review
vereenvoudigt. Ook heb ik wat opmerkingen op deze wijze gemarkeerd.
Ik zal een scriptje schrijven om dit eruit te halen voor de upload.

Op http://d-i.alioth.debian.org/manual/ staat een overzicht van hoofdstukken
die al redelijk stabiel zijn; deze zal ik als eerste verder oppakken.

Vragen
- Is de kwaliteit voldoende voor review? Zo ja dan ga ik op dezelfde
  wijze verder.
- Is de Engelstalige tekst in commentaar handig?
- Zou het voor het project acceptabel zijn als we een deels nl, deels
  en handleiding uploaden en deze geleidelijk verder vertalen?
  Zie ook de extra paragraaf die ik op de indexpagina heb toegevoegd.
- Wat is de handigste procedure voor de review? Gewoon naar de lijst
  sturen en door iedereen die zin/tijd heeft, of misschien één of twee
  personen die eerste review doen en daarna een redelijk definitieve
  versie naar de lijst?
- Moet ik bij verwijzingen naar www.debian.org webpagina's verwijzen
  naar de Nederlandstalige pagina's, of wordt er vanuit gegaan dat dat
  door de taalkeuze in de browser van de gebruiker wordt geregeld?

M.vr.gr,

Frans