Re: [RFR] po://tasksel/tasks/po/nl.po

On Thu, Jan 22, 2004 at 12:19:00PM +0100, cobaco wrote:

> [...]

Volgens mij lees ik hier dat er een standaard-basis-functionaliteit wordt
gedefinieerd zodat programma's met zeker mate van voorspelbaarheid kunnen
worden geinstalleerd.

Een basis, in ieder geval. En die basis is een standaard. En hij is voor
Linux. Maar zo zie ik geen aanwijzing dat het primair een linux basis
in plaats van een standaard basis is.

Maar waarom heet het in het engels dan niet "Standard Linux Base"?

Ik zie in ieder geval geen voldoende reden om van de engelse volgorde
af te wijken.

Ciao.                                                            Vincent.