Re: [ITT] po-debconf://{postgresql}

On Fri, 22 Oct 2004, [ISO-8859-1] Alper Çugun wrote:

> Hoi,

Hoi

> Deze subject klopt, toch? Ik heb het pot bestand hernoemd naar po en
> in kbabel geopend. Tot zover alles goed, zijn er nog dingen waar ik op
> moet letten?

De subject klopt al is die vreemd voor 1 pakket. Het zou duidelijker
geweest zijn met [ITT] po-debconf://postgresql

Aangezien bij de RFR je vertaling wordt nagelezen, kan je best er ons dan
nog eens aan herinneren van de headers ook na te kijken.

> Ik hoor wel waar het uiteindelijk bestand heen moet na RFR en LCFC.

Geen probleem, zelfs als je dat te omslachtig zou vinden, wil ik de
nagelezen vertaling wel als bug raporteren (met de juiste e-mail- en
BTS-headers).

Mvg

Luk

PS: Ik ben volgende week (nu zondag tot en met vrijdag) waarschijnlijk
niet bereikbaar.