Inspelen op freeze

Hoi

De release van sarge komt dichter, zie [1].

Als iemand nog te vertalen bestanden in pakketten in base of standard
wil/weet, laat het dan weten. Ik hoop dat we nog een pak vertaald krijgen
tegen ten laatste 23 augustus (vanaf 24 augustus zijn geen uploads meer
mogelijk van vertalingen in base en standard).

Ik stel voor dat alle niet geclaimde (ITT, RFR, LCFC) vertalingen
vogelvrij zijn (om geupdate te worden). Het is wel de bedoeling dat ze
passeren langs deze lijst!

Ik zal direct nog een lijstje ITT's sturen die volgens mij allen uit base
en standard zijn, als iemand anders er een vertaling van wil doen, laat
het me weten.

Alle commentaar welkom ;-)

[1] http://lists.debian.org/debian-devel-announce/2004/08/msg00001.html