een paar opmerkingen ivm installer vertaling

Ik heb de install cd van 26 mei gebruikt. Hopelijk zijn de nota's een
beetje verstaanbaar...

wep config
voldoet aan het 'nnnn...' of 'nnnn' -> voldoet aan de vorm 'nnnn'

Schijven indelen
Tenzij u verkiest... zal het ... -> Het installatieproces zal u
...begeleiden tenzij u verkiest ...
mochten het resultaat -> mocht het resultaat
helemaal niet -> niet helemaal
dan bij keuze is er geen sprake meer van begeleiding, maar staat er
volledige schijf wissen
(aanbevolen voor nieuwe gebruikers -> geen sluitend haakje

De installatie afronden
uw nieuwe systeem -> uw nieuw systeem
hier twijfel ik over. mijn voorkeur gaat precies naar nieuw uit. dit
komt op meerdere plaatsen voor indien je het zou wijzigen

tijdzoneconfig
operating system -> besturingssysteem
bevind u zich in de tijdzone -> bevindt u

password setup onvertaald

aptconfig: proxy-gegevens dienen ... te volgen -> ontbreekt een punt aan
einde van zin

configuring popularity contest: titel onvertaald. laatste zin mist een
punt.
populariteit-competitie -> populariteitswedstrijd

exim-config niet helemaal vertaald (only local mail optie)

na de install heb ik een upgrade naar unstable gedaan
console-data: architecuurafhankelijk -> architectuur...
na selectie qwerty zijn de talen onvertaald, oa Dutch

Bastiaan

--
Bastiaan Van Eeckhoudt
bastiaan[at]vaneeckhoudt[dot]net