Ontvanger

Hallo

Ik ben mij aan het zot zoeken naar een instantie van welke aard dan ook die me kan helpen. Ik heb een Worldsat Impérial 300SL ontvanger met draaibare schotel, nu ben ik helemaal niet ervaren in deze branche, maar ik zoek een satelliet (Hellas Sat 1-2) die niet in mijn software zit en naar de man aan de hotline desk zegt ook niet in de update. Nu mijn vraag aan u (omdat de rest allemaal in het Frans is) hoe krijg ik die satelliet op mijn ontvanger. De uitleg in het boekje is ook van dien aard dat het me niet lukt, al ben ik niet van de domste (al zeg ik het zelf). Hopelijk met hulp, en met dank bij voorbaat, de groetjes Jean-Pierre.

jean-pierre.ilmer@skynet.be