Re: Vermelding vertalers in Handleiding

On Monday 22 March 2004 15:13, you wrote:

> Uh, wat? Heb jij me daaraan toegevoegd, of stond die informatie daar?
>
> In het laatste geval kan het misschien interessant zijn om te kijken
> waar die informatie vandaan komt. Ik kan me nl. niet herinneren de d-i
> manual naar het Nederlands vertaald te hebben...

Heb ik niet toegevoegd; stond er al (in originele Engelse versie). Je staat er
in vanaf de eerste versie in CVS (15-6-2003). (Je staat niet in de Woody
handleiding.)

Ik heb het gevoel dat het niet alleen om vertalers van de handleiding gaat,
maar 'Debian Installer vertalers' in het algemeen (al doet het kopje anders
vermoeden).
Van een aantal talen dat wordt genoemd heeft in ieder geval nooit een
vertaalde handleiding bestaan.